Kategorie      

FAQ - Často klazené otázky

Úvod InfoFAQ - Často klazené otázky

1. Kde najdu doklad o koupi?


Doklad o koupi naleznete ve formátu PDF v e-mailu s předmětem "Děkujeme za důvěru. Fakturu za nákup naleznete v příloze." odeslaný z adresy emobilshop@emobilshop.sk. Šetříme životní prostředí, proto doklad o koupi v papírové formě se zbožím nezasíláme.

 

 

2. Jak zjistím, zda je zboží na skladě?


Skladová dostupnost je uvedena u každého produktu. 99% produktů je fyzicky skladem a odeslání je v den vytvoření objednávky. Doručení následující pracovní den po odeslání.

 

 

3. Kolik trvá doručení objednávky?


Doba doručení objednávky závisí na dostupnosti zboží. Pokud je skladem, tak doručení je následující pracovní den. Osobní odběr možný ihned po vytvoření objednávky.

 

 

4. Jak reklamovat?


Zboží musí být řádně zajištěno a zabaleno v přepravní krabici tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. V případě jeho poškození během přepravy, nenese společnost LALIM s.r.o emobilshop žandu odpovědnost za takové poškození.

V případě, že reklamované zboží nebude v souladu s některým bodem reklamačního řádu, bude reklamace zamítnuta a zaslána zpět odesílateli poštou, na náklady kupujícího. Poplatek za poštovné a balné je v takovém případě ve výši 150Kč s DPH. Reklamace bude zaslána na dobírku.

 

 

 

5. Jaký rozdíl je mezi balením BLISTER a BULK?


BLISTER

Maloobchodní retailové balení – značkové zboží zabalené v pěkném originálním balení/krabičce.

BULK
Ekonomické balení - zboží zabalené v bublinkavé fólii nebo v igelitovém sáčku.

 

 

6. Co znamená Service Pack, který je uveden v závorce u daného produktu?


Service pack je označení originálního produktu, který je dodán přímo z distribučního centra výrobce Samsung, Huawei nebo Xiaomi.