Kategorie      

Vracení a reklamace

Úvod InfoVracení a reklamace

Vracení a reklamace

 

Vrácení přes Zásilkovnu 

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód 90232396.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic neplatíte, poštovné zaplatíme za vás.
  • Na zásilkovne zadejte vaše jméno na balíček a ponechte si potvrzení o přijetí zásilky.

Vrácení poštou

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady) na adresu LALIM s.r.o., emobilshop, Mateja Bela 59, 01015 Žilina, Slovenská republika

Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Použijte náš vratkový formulář.

VRATKOVÝ FORMULÁŘ

Reklamace

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit – ozvěte se nám na email emobilshop@emobilshop.cz a spolu to vyřešíme. Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste na kteroukoli Výdejnu nebo pošlete doporučeně na naši adresu:

LALIM s.r.o., emobilshop, Mateja Bela 59, 01015 Žilina, Slovenská republika

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale v případě odstranitelné vady ho můžeme opravit.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ