Kategorie      

Vracení a reklamace

Úvod InfoVracení a reklamace

Vracení a reklamace

 

Přes Zásilkovnu 

  • Zboží, které chcete vrátit nebo reklamovat, zabalíte jako balík.
  • Do balíčku vložte vyplněný formulář na vrácení zboží
  • V případe, že se jedná o reklamaci, tak vyplňte reklamační formulář.
  • Vratkový kód přes Zásilkovnu lze využít uhrazením částky 99 Kč. Link na platbu naleznete ZDE(po uhrazení platby setrvejte na stránce. Budete přesměrováni na stránku, kde bude zobrazen vratkový kód)

Platba

  • Po uhrazení platby si vyberte nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Předáte balíček, zadejte vaše jméno a dostanete potvrzení o jeho přijetí.

 

Poštou

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo k nám (na vlastní náklady) na adresu LALIM s.r.o., emobilshop, Mateja Bela 59, 01015 Žilina, Slovenská republika

Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář nebo reklamační formulář.

Zboží nepoíslejte na dobírku.